dåligt uppdaterande

Jag har ju inget internet hemma så därför blir det dåligt med inlägg. Nu lunchbloggar jag lite o tänkte dela med mig av några bilder som jag snott från Lisa (min kamera ligger nerpackad någonstans). :)

Fredagens spontana tjejkväll med Lisa, Malin, Therese o Anna. Therese ville ha lite massage.. väldigt obehagligt att trampa runt på hennes rygg men hon tyckte det va jätteskönt!


Det jättefina kakfatet som jag fick av Lisa har hon gjort själv. Här fyllt med kex, bröd, ost, vindruvor o choklad! Mums!! Tack!


Therese gjorde en bröd-ost-vindruva-cupcake!


Fina fröken Lisa däckade nästan av all ost på min fina gräsmatta :)


En bild på mitt husdjur...


Och till sist en bild på mig :)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det var en trevlig fest, såg det ut som.

Fint kakfat, har hon drejat faten? vilken duktig kompis du har!



Hoppas allt är bra hos dig, och att du trivs bra på Söder. Det VAR ju så fint där i din lägenhet.

KRAM

2009-09-07 @ 16:16:54
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=01130457

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0