window

Ikväll har jag bara varit hemma. Jag har dammsugit, diskat o fixat lite. Fått upp gardiner o ljuslyktor. Ok, det är inte jul än, 9v kvar. Men stjärnan har varit uppe ända sen jag flyttade in, i brist på andra lampor. Jag tog bilden med iPhone så det syns inte hur fin stjärnan faktiskt är. Den är inte alls julig... Jag älskar den o vill ha den framme jämt. Eftersom det bara är jag som bor här o bestämmer så får den göra det oxå!

Hur som helst, som ni ser så är det för mycket prylar i fönstret, jag måste skaffa bokhylla!! De två enda växterna jag har lever ännu, helt otroligt! 1,5 mån har den gröna levt o orkidéen i 2v precis! Jag brukar ju döda växterna med min närhet annars...



Nu har jag pratat i telefon med papi o sen med lillebror. Saknar dem otroligt mycket men tror att vi ses snart. Och nu är det läggdags igen. Gör man nåt annat än jobbar, äter, sover, tränar? Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0