1 oktober 2009

Ett sent inlägg om min birthday thursday... Vaknar av att jag hör "Birthday Sex" med Jeremih på SR Metropol. Yeah right, tänker jag o börjar skratta.. Men det är ju sant, min födelsedag förutom sexet. Hahaha.. Segar mig iväg till jobbet, trött som vanligt. På morgonen har vi en tjej på intervju för supporten, som de gillar o bestämmer sig för att anställa o ringer henne o säger att hon ska komma tillbaka vid lunch o skriva kontrakt. Frida meddelar att Therese, som nyss gick på mammaledighet, har fått sin lilla Dexter på morgonen!! Oh... vilken dag! Vi får även veta att en kille inte får vara kvar... 

Strax efter lunch blir det tårtkalas för mig, Hanna o Jack. Hanna är född samma dag o år som mig (galet!!) o Jack fyllde nån dag innan men försökte smyga med det..  Ajabaja! Vi fick stå på stolar i konferensrummet medan de andra sjöng för oss o hurrade 12 ggr!! Eftermiddagen flyter på o sedan kom en eventuell leverantör med fisk o skaldjur som vi fick smaka på.. Jag kan inte påstå att det blev mycket seriöst jobb gjort denna dag men eftersom vi jobbar så hårt annars va det nog ok. :)

Efter jobbet blev det drinkar, vin, hummer o skratt på Musslan med underbara vänner! Fredagen va jag ledig. Min present till mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0