tygdrömmar

Jag har varit på middag hos Ann ikväll. Jag pluggade med Ann i Florens. Vi ses inte ofta trots att vi senaste åren bott i samma stad. Konstigt att det blir så. Hur som helst så har hon fortsatt med att sy och alldeles nyligen fick hon sitt gesällbrev!! Grattis Ann! Är så glad för din skull! Jag är övertygad om att det kommer gå bra för dig! Åh jag vill oxå sy.. Måste ta tag i det här nu. Blev så inspirerad av att se allt som Ann sytt. Titta på fina tyger o spetsar. Jag vill!!
Middagen va jättetrevligt o maten jättegod, hon bjöd på fiskgryta o sedan blev det äppelkaka till efterrätt. Nu är jag så mätt att jag inte vet vad jag heter. Orkar inte röra på mig.. tror jag ska sova. Det lilla halsont jag hade har förvandlats till rethosta så bäst att vila så mycket det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0