sovkalas

I helgen har jag inte gjort annat än sovit, för att sova bort förkylningen... Sov hela fredag kväll. Sov hela lördag dag, klev väl upp runt tre. Käkade, städade, fixade mig för Lindas kalas o sen kom Tanja. Sminkade henne lite o sen gick vi till Linda. Hade jättetrevligt med tjejerna o sen drog vi ut för att dansa. Egentligen skulle jag på Good Life på Kägelbanan men eftersom vi hade så himla trevligt så ville vi inte dela på oss så alla åkte till Fasching. Det blev en väldigt lyckad kväll om än lite drama... Söndagen sov jag oxå bort. Halsen kändes jättebra så jag trodde faktiskt att jag skulle kunna träna idag, men icke! Den känns konstig igen!! Så jag lät bli. Astråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0