spontanmiddag

Idag efter jobbet mötte jag Malin... Tyckte fortf synd om mig själv för det har inte gått så bra att jobba idag. Det gör så ont bara jag rör handen el armen, vilket lett till att jag numera är vänsterhänt o allt går i slow motion.
Jag ville hitta på nåt roligt, så jag ringde Fredrik o frågade om han hade ätit middag. Det hade han inte... så jag o Malin promenixade till affären o sen hem till honom o fixade middag. Pasta med ädelostsås o jättefin sallad! Sen satt vi där till för en stund sedan o snackade om livet o tittade på "animal planet". Mycket angenämnt. Nu är det sängdags. Hoppas det känns bättre i handleden imorrn. Det går för långsamt med vänstern o jag är gnällig.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0