morgonsolande

Studsade upp ur sängen, pigg som en lärka... måste ut o sola lite innan jag ska iväg o jobbba.. Tog med mig lite flingor o mjölk o en macka o satte mig ute i bikini. Gud va härligt!! Kan väl inte påstå att jag känner mig helt utvilad efter två nätters tokdansande. Men av att umgås med vänner o dansa natten lång, det blir man ju glad av o då gör det inte så mycket om man sen är lite trött. :)

Matilda, Miranda o Jessica är jättesöta tjejer som jag definitivt träffar igen. Vi grillade på Matilda o Alexs bakgård. Sen gick vi in o tittade lite på Robinsonfinalen o sen poppade vi musik. Alex vänner Mange, Timmy o Tomas kom senare o slutligen gick vi till Tellus. Kändes väl som att gå på Olearys el Plaza i Östersund.. Härlig småstadskänsla, med väldigt blandad musik = inte så jättebra musik. Men det går dansa till allt. :)

Nu är jag på jobbet igen. Min sjunde arbetsdag. Tjohooo! Ha det gött i solen o glöm inte solskyddsfaktor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0