jag bor i en garderob

Ja det är sant, jag bor i en walk-in-closet. Hela rummet är fullt av kläder, väskor, jackor, kavajer o skor, skor, skor! Jag vet inte hur jag ska trolla bort alla saker, jag tror det är omöjligt. Så därför behöver jag få lite hjälp att få till det på ett snyggt sätt, så att det ändå känns hemtrevligt i min garderob. Någon som är bra på inredning o har lite tid över?

Igår fick jag iaf upp några säckar med väskor o kläder. Slängde lite grejer o så, men några väskor ska jag ge bort. Sen har jag några flyttlådor kvar som jag behöver gå igenom, packa om o ställa undan. Tänk er en säng i denna garderob så har ni mitt rum, typ.... Om jag inte fixar klart innan lördag så blir det ingen inflyttningsfest... Det vore ju synd. Men bra att ha lite press på sig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0