inflammation

Va till farbror doktorn idag som drog o klämde på min stackars handled, sa sen att den är inflammerad. Nu har jag fått recept på en dunderblundermeducin som ska göra den bättre, två pillertriller ska jag ta till en början o sen ev. höja till tre. Jag ska tillbaka till farbror doktor nästa måndag o kolla om det blivit bättre. Fick order om att ta det lugnt med handleden o hålla mig borta från funk ett tag... men det går ju inte. Jag kan väl gå dit o låta bli att göra övningarna som är på golvet? Blä, jag vet ingen annan träning som är så rolig som Camillas funk!

Så här snyggt är det iaf med en lindad handled... Gissa om jag fick många kommentarer om den när vi va ute i lördags? Bästa raggningsknepet ever! ;)



Kommentarer
Postat av: molly

Tänk dig då vad ett par lila kryckor kan göra när man är ute och krogflörtar... :D

2009-05-26 @ 10:24:08
URL: http://www.mollys.se
Postat av: Susanne

Hmm, det är fint med mig.. Lever på semesterkänslan fortfarande! :)

Skönt att du har blivit omhändertagen av doktorn så du kan få ordning på detta! Hoppas det blir bra till sist! Kanske ska jag prova linda min handled på fredag när det är utgång ;)

Kram

2009-05-26 @ 20:49:31
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Mia

Molly: Lila kryckor vill jag oxå testa... eller nä... helst inte. :) Bra att veta att det funkar iaf! Kram



Susanne: Ja nu är det bara att vänta, vila handleden o hoppas det blir bättre... Tycker definitivt du ska prova linda handleden! Annars kan du ju alltid tappa kameran igen.. hehe.. Nej gör inte det! Kramis

2009-06-01 @ 23:50:35
URL: http://miapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0