30-årsfest o discodans

Igår firade vi Fredrik som fyllde trettio (fast egentligen fyller han idag precis som pappa.).
Vi va i hans pappas hus i Råcksta. I present så fick han rom, cola o lime av mig, Linda o Malin. :) Under dagen regnade det men sken det upp o blev riktigt fint mot eftermiddagen o kvällen.
Perfekt eftersom vi skulle grilla. Som vanligt fick grabbarna sköta grillen o vi tjejer fixade med att skära grönsaker o göra grillspett. Det blev en riktigt trevlig middag! 




Vid elvatiden fick vi skjuts in till stan av en kollega till Fredrik o gick ut. En liten vända på Obaren, Undici o slutligen Solidaritet. Träffade massa roligt folk o dansade tills det började ljusna. Det är ju en terass med öppet upp mot himlen! Härligt med luft då det annars kan bli rätt instängt o dålig luft, sådär så att linserna klibbar o man blir trött... Nu har jag fruktansvärt ont i fötterna men är väldigt glad, lääänge sen jag dansade så här mycket! Dansfoten är mycket nöjd!


 
Åh vilken himlans rolig kväll! Den kommer jag att leva på länge!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det verkar som det har varit full fart i helgen.

Och det ser dessutom ut som du har haft det riktigt kul.

HÄRLIGT att livet leker igen.



KRAMAR till dig.

2009-05-24 @ 16:45:08
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=01130457
Postat av: Maria

Åh, ni verkar ha haft skoj! Bra det! Hoppas allt är bra annars!

Kram på dig!

2009-05-25 @ 10:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0