spa vs skidor

Igår jobbade vi, hade konferens, hade pulkarace, drack drinkar i snöbaren, bastade o rullade i snön. Sedan hade vi middag o fest med tema hårdrock. Slutligen hamnade vi på Bygget. Men det kändes som om vi lika gärna kunde stannat hemma för det va roligare här! :) men vi forts ha kul när vi kom tillbaka. :)
Stackars mig, upptäckte att jag skurit mig under foten i snön.. På hälen, ont när jag går. Men det är mer synd om Nisse, han skar foten på glasbitar på golvet när han kom hem.. Massa blod på golvet.
Snart kommer städfirman. Det ser ut som ett slagfält i köket!! Vet inte vad som hänt där?! Och vem kom på idéen att spruta med brandsläckaren?! Och varför sov så många i fel sängar? Alltså inte med någon annan men bara fel säng? Shit, vilken rolig kväll!
Hade tänkt åka skidor idag men jag orkar faktiskt inte. Spa låter mer lockande just nu. Och gratis är ju gott!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det verkar som det är full fart, på er alla i Åre.

Du är då värd att ha lite roligt.

KRAM

2009-03-14 @ 17:50:58
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0