skrivklåda

Hörde ett roligt program på p3 imorse om en kille som skrev väldigt lustiga brev till olika företag o föreningar... Typ att han ville skänka alla sina djur till en ufoklubb o att han skulle komma dit om lämna dem 10:e jan kl 10 osv. Han hade oxå en postbox i Tyskland som han skickade saker till. En hel skyltdocka del för del, en jordglob en hamburgare osv... Som ett test på vad som kom fram med posten egentligen. Störtskön! Dessutom va d rätt roliga svar som han fick. Ja d va en rolig morgon trots att jag lever i upp-o-ner-vända-världen. Men jag är faktiskt väldigt besviken på några vänner som jag trodde att jag kände bättre, o som jag trodde kände mig bättre! Som jag trodde skulle bry sig men ist bara missförstår o misstolkar o skapar drama över precis allt som jag säger el gör! Jag har aldrig menat något illa med vad jag sagt/gjort o jag har t.o.m. bett om ursäkt flera ggr för att de tolkar allt jag säger så fel i sin hjärna som bara är inställd på drama o pms. Trots att jag hela tiden försöker va rak o ärlig för jag VET att de inte är tankeläsare. Nä, d är mycket jag är besviken på just nu.... Ska nog inte skriva mer för ikv. Men jag kan iaf säga tack o jag älskar er så väldigt mycket, till alla nära o kära som bryr sig o förstår o inte läser in konstiga saker i allt jag säger o gör. Ni är toppen! Jag hoppas ni vet hur bra ni är! Livet är alldeles för kort för att slösa bort på människor som bara söker sig till drama o inte verkar ha kontakt med sig själva. Gonattkram!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Lilla gumman!

Kanske man får räknas in i dom som bryr sig?

För det gör jag, och fler i din närhet.



Du ska se att det ordnar sig med allt.



KRAM till dig

2009-03-10 @ 09:06:57
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/
Postat av: Ingrid Carlson

Jag bryr mig också!

Kram Ingrid

2009-03-10 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0