en present till mig

Ikväll ska jag sitta på Helenas hotellrum o dricka vin o äta ost. Det blir mysigt. Roligt att hon är nere så ofta nu tack vare att hon går lite kurser. Me like, me like a lot! Fick en liten present igår av henne o jag blev så glad!  Jag älskar ju Brunkullans te! Tack gumman! ♥

 BRUNKULLAN RÖTT TE LIME HONEYBUSH
Ett ekologiskt te som innehåller rooibos och honeybush från Sydafrika. Honeybush smakar och doftar honung, i kombination med jordgubbssmaken påminns man midsommarafton.

Imorrn ska jag simma, bubbla o basta med Frida, så man e ren o fräsch inför konferensen. Sen hem o packa! För jag måste ha med mig packningen på morgonen eftersom vi sticker efter lunch! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad mysigt med sim, bubbel och bastu! Det är du värd! ;) Det där teet har jag inte smakat, är det gott? Just nu har vi Brunkullans röda hemma...tror det också är med rooibos, mumma!

2009-03-10 @ 19:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0