skepp ohoj landkrabba!

Igår hade jag en lite FÖR rolig kväll. Ett besök på Gerdas o sen Lokal. Rosé o gurkdrink, jo en får tacke! :) Mår inte direkt prima idag. Som man sår får man skörda... el vad säger man? Botten är nådd? Ja, i dont know.
Men en sak är jag säker på o det är att Mr Bartenders gurkdrinkar är för goda för att låta bli... Jag tror inte det va drinkarnas fel heller, det va nog den där catch eucalyptus. Dumma idéer får man lida för. Men Charley snusar ju sånna så jag va ju tvungen att se om de va någe gott el om de va lika äckligt som det låter. Det va det senare o nu behöver ni inte va oroliga över att jag ska börja snusa. Nej till tobak! Man kan ju få cancer o så mår man ju tjyvens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0