i got the key!

Hihi hittade den äntligen.... Jo jag vet, skulle lägga mig i tid men hittade ju inte den förbannade nyckeln förrän nu. Vikt ihop alla kläder o tittat i alla lådor o skåp o väskor... till slut hittade jag den i en liten partyväska som jag inte ens använde i fredags. Jo så atte... den hade ramlat innanför fodret som tydligen va trasigt. Det lustiga är att sen i lördags så hade jag den väskan som plånbok/partyväska o då märkte jag inte heller att den va där.. Men jag har alltså gått o burit runt på den i princip hela tiden! Ungefär som att ha glasögonen på huvudet o gå runt o leta efter dem. Hehe.. Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Toka! Vilken tur att du hittade den! Nycklar borde vara som mobiler, så att man kan ringa till dem då man tappat bort dem...så hör man var den är och det är bara att gå och hämta den. Hmm...kanske ska starta eget och lansera den idén! ;)

2009-06-03 @ 11:11:37
Postat av: Mia

Maria: Ja jag tyckte att jag borde ha kunnat ringa till min nyckel... snälla uppfinn en nyckel man kan ringa till, el iaf en sak man kan sätta på nyckeln som man kan ringa till :) Puss på dig!!

2009-06-03 @ 16:00:15
URL: http://miapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0