en lycklig dag

Förutom att jag blev så himla chockad häromdagen så har det varit en jättebra dag! 1 juni 2009 o jag har Ä N T L I G E N fått en tillsvidareanställning! Jag har haft lunchpicnic i parken o solat i bikini o jag känner mig nästan i toppform. (Skulle bara behöva träna lite.) Efter jobbet åkte jag till Lisa, Erik o Alex. Efter en lite uppfräschning gick jag o Lisa till Medis, kollade på folk o så... sen vidare till Ljungan o träffade hennes klass. Senare kom även Malin för en öl. Vidare till Lokal för en öl innan vi gick hem. Åh vad jag är lycklig över min anställnng! Det känns så sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis vännen!! Detta är du värd=). Kram

2009-06-02 @ 20:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0