den som söker ska finna

Håller på letar för fullt efter min nyckel nu. Måste hitta den... Panik! Var är den? Jag är jättemätt, jättetrött o har jätteont i handleden o det är tur att jag är ensam hemma just nu för jag är ganska jättevresig. :( Va till doktorn i måndags o då kändes det bättre i handleden, men idag på jobbet gjorde det så ont att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Knapprar värktabletter mot inflammationen men det verkar inte hjälpa. Svullen o varm på handleden o det gör ont bara man typ smeker över handleden..... Äh här ska jag inte sitta o gnälla... Det tar lite för lång tid att skriva med bara vänsterhanden iaf. Ha en fin kväll!! Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0