thai & sötsaker

Jag kom hem sent inatt från Malmö... och efter en hel dags slappande o slöande så passade det bra med lite mer slapp o slöande i form av att inte laga mat själv. Typ överlåta det till köket på Waan Thai. Mmmm.... gissa vad jag åt? Nej det kan ni inte gissa va? Jo, yam taley.. Sen gick  jag o Tanja hem till henne o kollade på film o drack kaffe o åt massa sötsaker. 

Jag va inte riktigt färdig med sötsaker för kvällen så efter att ha sagt hej då till Tanja så jag gick hem till Chris, där det vankades nybakade bullar o mer kaffe. Jo så atte, man har det bra  (fick t.o.m. bullar med mig hem). Tim va oxå där o vi grattade honom lite lagom. Jelly bean!! :) Nu ska jag hoppa i säng. Imorrn tvättis kl 10. Yippie! Jag ska visa vad jag shoppat senaste tiden oxå... det va länge sen jag gjorde nåt sånt. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0