sesambröd

Min vän säger att de har jättegott sesambröd på bageriet mitt emot turkaffären. Jag vet inte om det är här han menar men jag ska iaf gå förbi o kolla någon dag. Är lite nyfiken på om sesambröd verkligen är så gott som han säger att det är? Vad tycker ni annars om det fina konditoriet? Blir ni inte sugen på att köpa en tårta med ett foto på?


Igår va det iaf sol o bad för hela slanten. Varmt i vattnet o inte så farligt mycket folk. Det känns lite som om de flesta människor har stuckit iväg från Malmö... Däremot va stranden full av hundar. Jättefina hundar som busade o badade. Jag hade fullt upp med att titta på dem o kunde varken koncentrera mig på boken el musiken. Efter en dag på stranden blev det skabbgreken o sedan lite drinkar på Karib kreol. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0