mads i copenhagen

Vi tog en liten paus från Malmö o tog tåget till Köpenhamn. Mads hemstad. :) Det va varmt, skönt o mycket trevligt. Började med att köpa lite wienerbröd på Lagkagehuset o sen mötte vi Isabelle o gick till Islands brygge. Där hade vi picnic med sushi. Solade o badade. Det va varmt i vattnet. Isabelle va modig o hoppade från femman! Själv fegade jag mig ner som vanligt...


Här nedan väntar vi på lite sushi o algsallad. Mmmm gött... Det bästa jag vet! Lars o Isabelle i en intressant diskussion. Det är därför de ser så allvarliga ut. :) Efter en massa sol o bad så begav vi oss av mot Christiania. Tittade på de fina husen, gungade lite o så åt vi mat o fruktsallad från Folkekoket el vad det nu hette. Helt fantstiskt att vi kunde sitta ute i klänning/tshirt hela natten. Älskar sommar!! Vi hängde med en sväng hem till Isabelle med, kollade in hennes husvagn. Allt bra med Bolla, nu är hon i Berlin o går sin konstskola. Jag tror projektet var sandskulpturer.. det låter roligt! Vill oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0