lunchbad

Idag fick vi lyxa till det på jobbet med två timmars lunch o åkte iväg till Alvik för att plaska i vattnet. Lunch fick vi oxå. Gissa om jag har det bra? Åke skötte supporten o höll ställningarna på kontoret medan alla va iväg. Markus stöttade honom upptäckte jag när jag kom tillbaka o fann honom vid mitt skrivbord. Gött! Men hjärnan va lite halvslö efter slappandet i solen. Den ville inte riktigt hänga med tillbaka till kontoret liksom. Jag förstår inte varför? Hmm..
 


Efter jobbet mötte jag pappa o Anette som ville se hur jag bodde o käka middag på min balkong. Det va trevligt. Har berättat för dem om en dröm jag har... Men nu är jag aptrött så det är dags att sussa. Hoppas ni haft en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Malin M

Vilket BRA jobb du verkar ha!! =D Inte illa att få dra iväg och sola å bada på arbetstid! Ni verkar verkligen ha det kul!! Är glad för din skull att du fått ett roligt jobb som du trivs så bra på!



Jag vill också komma och se hur du bor! Får jag det!? ;-)



Kramisar!



/Malin

2009-07-03 @ 10:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0