babel

Ikväll har jag o Milou varit ute o dansat på Babel. Musiken va helt ok. Trodde inte att M skulle gilla den men hur som helst så dansade hon järnet!! Tror inte jag sett henne så glad på länge! Sjukt roligt hade vi. Pratade med många roliga Malmöbor... En speciell person träffade jag oxå på, nämligen en bartender från Lokal. Mitt favvohak på k-holmen! :) Det va kul. Han är tydligen härifrån. Han hälsade från min andra bartendervän. Dessutom hade han sett mig häromdan vid Triangeln, haha, jag trodde ju att jag va ensam om att se honom. Vi har ju inte hejjat förrän ikväll. Hur som helst, ROLIGT! Hahaha.. Nu ska jag stupa i säng. Lycklig som bara den. Mmmmm det är gött att leva mitt liv!

Kommentarer
Postat av: molly

Jaaa, bra kväll, bra dans, trötta tjejer! Hade helt glömt hur man gör när man dansar, men skakade så gott jag kunde på alla kroppsdelar jag hade och det gick ju bra. :D tack för ikväll, nu går vi och lägger oss. snark!

2009-07-23 @ 03:42:17
URL: http://www.mollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0