Vemdalen

Då är jag igång med packning igen. Denna gången bär det av till Vemdalen för att fira Helena som fyller 30 idag! Hon har hyrt en jätttestor stuga och bjudit dit sina vänner. Det ska bli jättemysigt! Jag packar varma kläder och min älskling!

Helena ville gärna att David skulle följa med. Hon va ju faktiskt med första gången vi träffades och då va jag faktiskt villig att "ge bort" David till henne. Jag ville inte att hon skulle flytta hem till Jämtland igen när hon va klar med sin hudterapeututbildning. Tänkte att om hon träffade en snygg kille så kanske hon skulle tänka om och stanna kvar i Stockholm. Så när David frågade om vi kunde ses igen, så sa jag att jag tyckte att han skulle ta Helenas nummer... Hihi, vilken tur att det ändå inte blev så. Fast förstås lite otur att Helena inte hittade en kille här nere och stannade. Men nu har vi vi setts ganska så ofta ändå, finns ju flera vänner där uppe som jag inte lyckats träffa på 100 år bara för att det aldrig tajmar när man är uppe på besök. I vår ska Helena gå nagelkurs här nere så då blir det nog att vi ses lite mer igen. Skoj! Nu ska jag ta och packa klart. Tänkte försöka komma till jobbet extra tidigt imorrn eftersom jag tänkte smita tidigare... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0