söndagsmys

Idag har jag myst med Malte och Hanna. Druckit massor av kaffe och så ätit av en hemmagjord kladdkaka med dumle i. Smarrigt!! Sjungit lite Lips och försökt få ner några nya låtar... men det va alldeles för avanserat så min älskling ska hjälpa mig med det någon dag. Ska bli roligt att få nya låtar att sjunga till!

Senare åkte vi till Ylva på familjemiddag. God mat och trevligt sällskap. David kom oxå efter sin fotbollsturnering. De kom trea.... stackars kantareller. Men en liten buckla fick de iaf så de va inte helt värdo. Stackarna klev ju upp sju imorse och spelade till fem... och Viktor skulle jobba natt, så han fick åka direkt hem och sova nån timme och sen iväg till jobbet. Hårt kan livet va ibland.

Imorrn äntligen måndag och då ska jag på rea med Tanja. Kanske fynda nåt. ;) Sen på kvällen bodyjam! Det ser jag fram emot! Well, good night my friends! Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Mia!

Om du vill kommentera mig, så skriv på min blogg!

Du förstår jag ser inte på kommentarerna på din, eftersom det är så mörk bakgrund. Så är det tyvärr!

Nu fick pappa läsa vad som stod.

Sen du bytte färg, har jag inte sett vad som står där. Det är väl åldern, eller ögonen??

Kram

2009-01-26 @ 10:21:02
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0