kamera

Nu har jag äntligen köpt en kamera, och en rosa blev det! Inte direkt meningen men det va så bra erbjudande, man fick med minneskort och en kameraväska. Sen så fanns det bara svart och rosa att välja på.. Så då blev ju valet helt naturligt förstår ni. Nu sitter jag och väntar på att batteriet ska laddas klart och fördriver tiden med att bläddra i instruktionsboken. Sånna böcker och jag är inte helt överens. Plus att jag håller på att somna. Jag är inte skapad för att kliva upp tidigt när det är så här mörkt ute. Ser fram emot ljusare tider och om jag glömt säga det så längtar jag till fredag. Bara 2 dagar kvar nu!! ♥


Kommentarer
Postat av: Nettan

Den var jättefin, din kamera. Nu blir det väl till att ta bilder, så man får se?

Kram

2009-01-22 @ 09:28:10
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0