blogglugnt

Jag har varit lite upptagen senaste tiden och det är därför det inte kommit några inlägg. Jag har varit busy busy! Men bara roliga saker! Har även hunnit träna en del! Bodyjam igår va asroligt! Jag är så duktig!

Maltemyset i lördags va underbart! Nästan hela familjen Jakobsson, Wiblom, Forslund kom fastän det från början bara va Malte och Hanna som sagt att de kunde komma. Det blev jättetrevligt. Jag hade bakat en kladdkaka med marshmallows och nötter och till den hade vi glass. Barnsligt gott och kladdigt och segt! Ingenting fanns kvar när dem gick hem! Tur för mig och min figur! :) Vi sjöng även lite "Lips"!

Vi hann oxå med frukost på Vasastans ost under helgen. Supergoda mackor men alldeles för kallt att sitta där mer eftersom dörren stod öppen. Nästa gång får bli till sommaren. Längtar!

Sen va jag på världens roligaste 50-årskalas med! Nomi och Danne som fyllde 25. Champagne och isbitskrig och massa dansande! Oj vad roligt jag hade och fy va trött jag va dagen efter då vi skulle tvätta. Kan säga att det inte blev många knop den dagen.

Jaja, hoppas ni har haft det bra med! Kramar! ♥

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du verkar ha hunnit med massor i helgen.

Här har vi verkligen urtrist väder idag, snöyra, och kallt.

Kram kram

2009-01-20 @ 20:19:50
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0