glöggkväll

Igår hade jag o Tanja lite glöggkväll med Lars Christmas. Vi provade den nya årsglöggen från Blossa med clementin... Mums va god den va! Slurrrrp.. Kommer nog köpa någon mer flaska av den. :)

Vi var även o plingade på hos grannen för vårt försök att bryta oss in i mitt förråd fungerade inte. Trots låsolja. Snälla grannen följde med o visade förrådet, den andra tvättstugan o grovsoprummet. Helt fantastiskt stort där nere i källaren, känner på mig att jag kommer att gå vilse en dag. Jag har pratat med min hyresvärd o han skulle fixa fram en ny källarnyckel för den jag hade gick bara till tvättstugan. Yippie! Ny nyckel o tillgång till förrådet o den andra tvättstugan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0