mitt nya hem

Ni kanske undrat över mitt lyckorus senaste tiden? Men för dem som inte vet, så är det så att jag äntligen har fått tag på en egen lägenhet. Jag är sååå lycklig! Att den ligger på söder o att det är låg hyra är ju bara bonus! Att jag sedan har fått välja tapeter o golv idag, o har fått nytt parkettgolv o ska få nytt kylskåp o bänk i köket, det är ju dubbel- el rent utav trippelbonus!!

Vet inte vad mer jag kan säga, förutom att det är helt jävla U N D E R B A R T ! !

Så här ser det ut just nu, lite renoveringsprojekt... Kylskåpet o spisen står i sovalkoven pga fuktskada i köket. Men det kommer bli tokfint! Åh, jag är så lycklig! 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag /vi säger bara GRATTIS!

Det har vi ju sagt förut, nu HAR du "FLYT".

Allt verar gå bra nu, eller hur!



KRAMAR skickas till dig.

2009-08-12 @ 16:01:33
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=01130457
Postat av: Maria

Skoj!!! Grattis gumman!!! Roligt för dig! Kram

2009-08-13 @ 23:06:55
Postat av: Sandra

ÅÅh va kul för dig =) Grattis

2009-08-17 @ 21:37:30
URL: http://frokenudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0