grön el

Jag hann inte ens ringa ett elbolag, blev uppringd av en säljare idag precis när jag kom hem från löprundan. Orkade inte bry mig om var han ringde ifrån, orkade inte säga nej o dessutom lät han så himla trevlig. Dumma göteborgare! Att jag får miljövänlig el är ju oxå bra. Hur miljövänlig nu el kan vara? :) Skönt iaf, nu slapp jag ringa Fortum.

Jag säger ju det... I got flow! Fick veta idag att jag får flytta in i min lägenhet redan i helgen, behöver inte vänta till 1:a september!!! Hur bra är inte det?! Jag är med andra ord mycket nöjd. Och pivottabell har jag lärt mig göra på excelkursen! Tjo, nu går det nästan undan när jag gör avstämningar!! Nej nu ska jag sluta skryta om hur bra jag har det. Men jag tror på karma. Jag har haft tillräckligt med skit i flera år så jag NJUTER av det flow jag har nu. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0