guldstjärnor

Ikväll delar jag ut två guldstjärnor till mina vänner Fredrik M och Fredrik C som båda hjälpt mig på varsitt sätt. En har varit här o hjälpt mig skruva ihop den förbannade hyllan som jag försökt få ihop i en evighet. Tack vännen, du är GULD! Den andra ängeln hjälpte mig för ett tag sedan, vilken hjälte!!! Jag är så oerhört tacksam för att ni finns!!!

Här är en jättegammal bild på mig o Fredrik M.

Annars hemma i Sthlm igen o det känns skönt! Alltid roligt att resa runt men man saknar ju sin egen säng o så. Härligt att va tebax på jobbet oxå! Älskar att höra att kollegorna saknat en, precis som jag saknat dem! Träffade Lisa för att skvallra lite efter jobbet oxå, hann ju hända mkt på en påskhelg. :) Nu börjar det nästan blir lite ordning här hemma... Kylskåpsmonstret har jag dock inte vågat ge mig på... njae.. väntar nog till Malin kommer ner. När hon nu fixat bilen. Verkar dröja lite. Jaja.. Natti!


Kommentarer
Postat av: Maria

Usch! Ryser när jag tänker på monstret!!! Försöker komma på vad de där städtanterna sa på "Rent hus", det där tv-programmet du vet. Undrar om man skulle ställa in en skål med vatten och citronskivor i för att få det att lukta fräscht...och kanske blanda såpa med vatten och spraya, låta det verka ett tag och sedan torka bort. Vore jag dig skulle jag köpa nåt riktigt starkt medel och spraya hela kylen full, låta det stå i typ ett dygn för att sedan spraya in ännu mer!!! Huvva! Dö, dö, dö!!!

2009-04-15 @ 10:35:50
Postat av: mia

Maria: Jag tänkte använda klorin... spraya o spruta o torka o så göra om det igen.. haha... sen ska jag ställa in vatten o citronskivor. Sen borde väl odjuret ha dött!! :) Muhahahaaaaaaa!

2009-04-15 @ 13:14:04
URL: http://miapetite.blogg.se/
Postat av: Nettan

Har du inte fått nytt kylskåp ännu!



Fredrik?... var det han som var i Mörsil.

Jag som trodde du tackade Fredrik i Nyköping.



Kramar

2009-04-15 @ 13:51:28
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/
Postat av: Dita

Det är så välldans gött att ha dig hemma raring!!



Puss puss puss!

2009-04-15 @ 14:01:25
URL: http://dita.blogg.se/
Postat av: Mia

Nettan: Jo han får en stor guldstjärna den andra Fredrik med!! :) Han e för goo!

Kram!



Dita: Det e som väldans gött att va hemma igen!! Puss!

2009-04-15 @ 17:49:54
URL: http://miapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0