dubbeltrött

Igår va jag på after ski på Fjällgården, det va riktigt roligt men väldigt svettigt o tror jag fick halva ölen på mina kläder o inte i munnen. :) Som vanligt alltså. Sedan sa jag hej då till A-C o hennes vänner o hängde med hem till Malins familj på lite middag, öl, vin, tårta o skratt. En vända på Broken o Dahlboms blev det oxå..
Sent kom jag hem till A-C, men uppe före tuppen imorse pga att det va så fint väder o jag bara ville UT i backen! Jag stod i backen, redo långt innan liftarna ens va igång! Ivrig o laddad! Men en hel dags skidåkning, massa sol o för lite sömn.... Det tar nu ut sin rätt o jag håller på däckar. Men en helt fantastisk dag har det varit! Tack A-C o Malin!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0