Torres?

Igår när jag och Sandra va på väg hem till mig så gick vi förbi en uteservering. Där satt det en hel del folk, varav de flesta män. Jag och Sandra är ju så oerhört vackra, gudalika, perfekta, underbara osv så självklart fick vi massa komplimanger och busvislingar efter oss. Hihi överdriver lite nu.. Men iaf, några av männen ropade "torres" efter oss. "Torres, torres!" Långt efter att vi gått förbi så hörde vi dem ropa efter oss... Men vad tusan betyder det? Jag vet bara Torres som de står på vinflaskor och så den otroligt snygga spanska fotbollsspelaren. Nån som kan hjälpa oss med betydelsen av torres, för vi undrar fortf vad det betyder? ;)

Snart blir de tjejkväll! Ska göra mig iordning nu! Puss! Hoppas ni har en fantastiskt bra kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0