Söndag

Vaknade trött imorse, blev inte så mycket sömn. Som vanligt känns det som, sömnproblemen vill inte ge med sig. Skuttade iväg för att träffa Ann och Evelina som jag pluggade med i Florens. Ann hade även med sin pojkvän Chris. Blev trevligt fika i gamla stan. Roligt att ses och att prata om det som varit och det som är nu... Ann träffade jag i våras men Evelina hade jag inte sett sedan 2001 tror jag... hm... så det var verkligen mycket på tiden att ses! Sedan träffade jag Kim för att promenera en sväng på Djurgården. Väldigt skönt att röra på sig och få lite frisk luft. Älskar att jag kan vara mig själv 100 % i hennes sällskap. Jag hoppas vår vänskap är för livet! Ikväll blir det en lugn kväll med film, filt och kudde. Peace out! ♥

Kommentarer
Postat av: Kim

Klart den är gumman, det ska jag se till ;) Vad gullig du är, jag känner precis likadant!



Hoppas du får sooooova inatt, puss o kram!!

2008-09-07 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0