Som en stock

Inatt sov jag så himla gott, som en stock (om stockar sover)! Vet inte om det var för att jag sovit så dåligt tidigare nätter el om det bara börjar vända? Jag hoppas på det senare alternativet. Det va så skönt att sova att jag inte ville kliva upp imorse! Annars brukar jag ju bara vänta på att natten ska ta slut så att jag kan kliva upp...

Helgen med vännerna var kanon. Mumsig mat på Koppan i fredags med älskade Karro och så kräftisen i lördags. Pajen blev jättebra med kryddost och västerbottensost. Karro är proffs på pajlagning, ska försöka bli bra jag med. Och kräftorna, mums! Vill ha fler kräftor!! Sen hade vi tänkt gå ut efter middagen men en skitkille förstörde humöret för en av mina vänner och sen blev det inte alls bra... vi va ju finklädda, sminkade och redo men han bara pajade allt för oss alla. Hur kan man va så puckad som kille? Ego och idiot. Morr. Men det va skönt att vi blev hemma för då va vi relativt pigga igår och tog oss iväg till Sirap på brunch. Pancakes med banan och choklad denna gång! Mums va gott!

Nu är det bara idag kvar, imorrn kommer älsklingen hem! Åh vad jag längtar! ♥


Kommentarer
Postat av: sara

oj, jäklarns vad gott det såg ut! nu måste jag stoppa nåt i magen!

2008-09-05 @ 17:57:32
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0