Myskväll med Sandra

Igår hade jag myskväll med min gamla barndomsvän Sandra. Hade inte träffat henne på läääänge, riktig skandal faktiskt! Hon har varit med i SYTYCD och åkt fram och tillbaka mellan Oslo, Sthlm, Västerås för olika dansjobb och auditions och vi har aldrig lyckats tajma en dejt trots att vi i princip bor grannar. Men nu fick vi till en dejt med thaimat och massa prat och skratt. Tog med henne hem till våran lägenhet och visade hur jag och David bor nu. Vi ska strax ses igen och fika, här gäller det att ta igen all förlorad tid!

Ikväll blir det sedan utgång med tjejerna. Skaka lite rumpa! Var vet jag inte men det visar sig! Kolla in kvällens outfit på MissPetite! Men jag kanske hinner ändra mig, vem vet? ♥


Sandra och jag

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad fina ni är Sandra och du!!

2008-09-06 @ 21:15:03
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0