Ibland är det bra att va liten

Så att man kan använda toppar som klänningar. Spana in dagens outfit på MissPetite. Visst är toppen fin? I love it! Den kommer användas mycket kan jag lova! Ikväll ska jag träffa tjejerna. Är inte riktigt på humör... Jag väntar fortf på att en viss person ska ta med mig på en dejt. Hur fånigt det än verkar (han har varit borta 10 dagar med sin mamma och sedan 3 nätters svensexa med grabbarna) så vill jag ha en ordentligt dejt, en kväll när han umgås med mig hela kvällen utan avbrott för tv, data, telefonsamtal och allt som dyker upp en vardagkväll när man sitter hemma i mysbyxor. Men jag får nog vänta förgäves... jag berättade att jag kände mig lite försummad senaste tiden och då fick det omvänd effekt från det jag väntade mig att hans reaktion skulle va.. Så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0