I miss my boo!!!

Nyss hemkommen efter en helt fantastiskt trevlig kväll med tjejerna! Så himla soft att hänga, snacka och bara va med tjejer som tycker och tänker något sånär som en själv! Men jag saknar min älskling. Hade varit mysigt att komma hem till honom, eller att veta att han kommer hem snart. Men det blir måndag kväll... och jag längtar som tusan! Sjukt att det nästan är tre veckor som vi varit ifrån varandra. Vi pratade tidigare och det verkade som de har det bra i Riga. Åkt bob idag och skojat på svensexan. Well, nu ska jag sova, väldigt trött. Hoppas ni haft en lika bra kväll som mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Anette

Det blir nog bra när han kommer hem, du får väl sätta koppel på honom!

Eller kanske följa med.

2008-09-07 @ 15:39:07
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0