Fotboll

Åh, denna fotboll.... Nu har grabbarna tagit över tv:n och öppnat ölen. Och själv sitter jag vid datorn och försöker undvika fotbollen så mycket som möjligt. Ganska svårt faktiskt eftersom jag sitter i vardagsrummet, vill liksom vara i närheten av älsklingen nu när han äntligen kommit hem... Men det går bra, jag grejar med vår sida, MissPetite. Just nu undrar jag om det finns några petita kändisar i Sverige, kom på att det finns ju faktiskt några stycken. Men exakt hur långa dem är, det hittar jag inte just nu. Jag undrar oxå var alla våra besökare tagit vägen? Eller alltså, vi har ju flera besökare, men det kommer inga kommentarer, varken bra el dåliga inlägg, lite trist faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0