Bergamott

Middagen intogs på Bergamott. Lamm och sötpotatis, sen creme caramel..... Mmmmmmmm. Supermysigt hade vi. David kom aldrig för han hade bokat in bowling samma kväll. Trots att jag sagt till långt i förväg. Om det är nåt jag hatar så är det när man gör så. Han tänkte komma senare, men sen så blev jag arg och då ville han inte komma alls. Spelar ingen roll om det är vänner el pojkvännen, jag blir alltid lika förbannad, för det känns alltid som att det är ok att ställa in med mig... men det är det INTE! Jaja, förutom grälet så va det som sagt en jättemysig kväll och jag promenerade hela vägen hem, plus lite omvägar så en timmes kvällspromenad blev det. Så skönt. Nu är det sängdags! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0