vintertid

God morgon bloggen! Jag är så trött! Hur mår du?

Jag ställde min klocka på iPhone på halv elva utifall att jag inte skulle vakna tidigt av mig själv som jag brukar... Så kom älsklingen hem och väckte mig, kalas som han va. Kramades lite och sen frågade han om jag ställt om klockan... nej det hade jag inte. Totalt bortglömt. Hur som helst så fattade jag inte hur man ändrade tiden på iPhone. Så därför ställde jag klockan på halv tio istället..... smart tyckte jag. Men då är det bara det att min iPhone ställt om tiden automatiskt så den ringde halv tio i rätt tid. Snark..... Fastän jag va så trött igår kväll så har jag knappt sovit alls. Sjukt trött i ögonen! ♥



Kommentarer
Postat av: Laura

Haha ojnej :) Min telefon har börjat flippa totalt nu.. Skärmen är helt flimrig när man sätter på den ibland :P



Sv: Jag tycker också att det är fult med överlånga byxor o allt det där.. Visserligen skulle det vara lätt att gå med i trenden som kort, byxorna är ju oftast överlånga när man köper vissa standardiserade storlekar :) Menmen.. tänk dig att gå med såna byxor i slaskväder! :D

2008-10-27 @ 14:03:32
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0