spelnörd

Min pojkvän är en riktig nörd... han la sig sent inatt för han satt uppe och spelade på sitt nya xbox och det första han gjorde imorse va att skutta upp ur sängen och springa till spelet! Nu sitter han där igen. Skönt dock att ha koll på honom. :) Han tog en liten paus iaf och så hade vi en jättemysig frukost och sen pussades och kramades vi lite. *mys*

Nu ska jag göra mig iordning för att möta Sandra och förhoppningsvis Lina på stan. Har inte sett Lina på 100 år! Förklarade för David att Lina och Sandra bodde grannar på Frösön och va bästisar, berättade om skoldisco på deras skola som jag fått följa med på och häxpartyt och sånt.. :) Ja det kanske inte va så intressant, men iaf..

Ha en bra lördag så hörs vi senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0