Snabbis på stan

Va en snabbis på stan och träffade Katrin. Skulle kolla om stövlarna som hon och Sophia har fanns kvar på rea i Soukgallerian... men de fanns inte kvar. Självklart. Men men.. kanske klarar mig utan ett par stövlar till. Hmm... Katrin hittade iaf en läppsyl och ett läppbalsam. Vad är det för skillnad? Om det inte är läppglans el läppstift liksom?! Skulle titta efter ett par vita angoraaktiga vantar men glömde totalt bort det. Det kanske blir mitt helgprojekt. Kallt om händerna nu.
Appropå helg så hade jag tänkt bjuda hem några tjejkompisar på klädbytarkväll men det va dålig respons så nu tänker jag hitta på nåt annat. :) Och så ska jag ta mig i kragen och annonsera ut mina kläder ist. Tjooo!

Kommentarer
Postat av: Malin Wåhlén

Hej:) Ja vad kan jag säga...sådan mor sådan dotter :) Det ska ju börjas i tid :) Allt är bra med oss, det blåser riktiga höstvindar ute men klär man på sig är det riktigt skönt.

Kram

2008-10-22 @ 10:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0