Sangria tapasbar

Jo, angående nya tapasbaren så va det typ kaos där igår. Jag hade bokat bord men när vi kom så va det en stressad kypare som tog oss till vårt bord och sen bara gick han. Frågade inte om vi ville ha nåt att dricka och kom inte med någon meny... Vi satt ett tag och väntade men ingen kom med någon meny. Det gick inte få ögonkontakt med någon, alla hade fullt upp.... Så till slut gick David och hämtade menyer till oss. Efter att ha tittat i menyn ett tag och fortf hade ingen kommit och frågat om vi ville ha nåt att dricka el ville beställa, så bad vi en servitris som sprang förbi om att få beställa.. Vänta 2 min sa hon och sprang iväg. Efter ytterligare 5 min så kom hon tillbaka och vi fick beställa, sen kom hon med varsin öl till oss. Efter att typ druckit sig mätt på ölen (jag dricker inte snabbt) kom en annan stressad kypare och sa att om 5 min får vi maten. Hahahaaa.. Och nja det gick väl lite mer tid än 5 min.. Men maten va iaf helt ok och vi blev tokmätta. Så sammanfattat var det bra mat, mysigt ställe men halvtaskig service.. Kanske för att det va nystartat och löningshelg? Vi kommer nog ändå gå tillbaka nån gång. ♥

Kommentarer
Postat av: evelina

kjolen har jag hittat på secondhand, är så sjukt nöjd över den! men det gäller att leta överallt!

2008-10-25 @ 13:38:04
URL: http://aevlinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0