Säkerheten framför allt

Åh va skönt det var ute ikväll! Efter min och Carinas supermysiga fika så strosade jag hela vägen hem, stannade och tittade i skyltfönster, lyssnade på lite ny musik i podden och bara kände hur härligt allt är... Ahhhh! Kim skrev ett sms om att hon va på väg på half moon party i Thailand... Skulle självklart vilja va där jag med. Jag antar att hon inte har på sig mer än linne, shorts o flipflops medan jag själv har massor av kläder + vantar + mössa + halsduk! Jag har t.o.m. skaffat en reflex, så att jag syns! Jag ska inte bli sjuk och jag ska inte bli påkörd. Det säkra före det osäkra! Men jag har det rätt bra ändå. ♥

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det är bra med reflexer, så du inte blir påkörd.

KRAMAR till dig.

2008-10-23 @ 11:26:17
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0