pinsamma barndomsminnen

Hihi.. Jag och Sandra har haft så roligt ikväll och pratat om pinsamma minnen från vi var små. Ätit sushi och godis och pancakes! Vi har kollat på en "the wedding date" och sen börjat titta på "Paycheck", men nu blev jag så trött så jag håller på dör. Och Sandra med, så hon gick hem nyss. Hon fick med sig lite kläder som jag inte använder... Men har mer på vinden som ska bort. Oj oj, alla kläder man samlar på sig! :)

Tidigare idag fikade vi med Lina på Mojo. Hon är på besök i Sthlm över helgen. Jätteroligt att träffa henne med! När jag ska hälsa på brorsan i Malmö i november så ska jag även höra av mig till Lina och försöka ses nåt. Plus ta mig till Köpenhamn en sväng och hälsa på Isabelle.

Älsklingen är på guldfest och kommer nog inte hem förrän sent. Hoppas han har roligt ikväll och tar sig upp imorrn ändå, för vi ska träffa Fredrika. En liten tur till söder innan familjemiddagen halv sex.

Äh, snark nu går jag och lägger mig. Gonatt och kram till er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0