När du bestämt dig

Så kan du pusta ut och va nöjd med att veta att du gjorde rätt! No more ångest! :) Karro kom på middag ikväll. Sen blev det lite te och chokladkaka. Alltid roligt att träffa min gumsa. Tråkigt bara att hon känner sig så trött och har lite ork. Men förstår verkligen att det inte är lätt att plugga när man nästan är blind och dessutom färgblind OCH ljuskänslig! Försöker verkligen peppa henne och berätta för henne hur sjukt duktig hon är! Guldtjejen! Igår fick jag äntligen träffa Malte igen. Han växer så det knakar! 1kg tyngre och tittar sig omkring och lyfter huvudet! Man kan ana en liten hals! Innan familjemiddagen det hängde vi med Fredrika på söder. Inget shoppat men vi fikade på Svart kaffe och sen hann vi med en till fika på Saturnus! På sista fikan kom Monky Monksson oxå. Gött! ♥

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas allt är bra?

Här var det det ganska mycket frost i gräset, imorse.

Idag blir det bullbak.

Kramar till dig.

2008-10-28 @ 11:05:59
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/
Postat av: MalinM

Jag vill fika på Saturnus, har hört så mkt om deras gigantiska kanelbullar. Kan vi inte gå dit någon dag! Vill träffas SNART!



Massor av kramisar till dig från mig!



/Malin M

2008-10-28 @ 19:36:32
Postat av: mia

Malin: Självklart kan vi dela en megabulle på Saturnus någon dag! :) bara att säga till när du kan! Kram

2008-10-28 @ 23:23:13
URL: http://miapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0