md formulations

Bästa rengöringen ever! Efter att ha slöat till ett tag gällande hudvården så bestämde jag mig att ta tag i den igen... och vilken skillnad! Antar att ingen annan tänker på det, men jag känner mig så mycket bättre i hyn... och sen smörjer jag in mig med moisture defense, och det känns underbart! Verkligen ett plus att jag kan använda den både som dag- och nattkräm. Jag hade Decleor's nattbalsam förut men älsklingen hade lite svårt för den starka doften. Så detta fungerar mycket bättre! Dessutom så räcker produkterna jättelänge, så de är enligt mig, verkligen värd alla slantar. ♥

Kommentarer
Postat av: Kim

Skönt! Produkten kan verkligen göra enorm skillnad! Ska prova de där när jag är hemma i "normal" luft igen!

Kan förtälja att denna luften är som en utrensningskur, huden verkar rena sig och solen gör sen underverk. Inte konstigt att thailändarna ser fantastiska ut i fejjorna! Vanlig ansiktstvätt fr ACO köpte jag med mig och den är nästan överflödig, helt underbart. Wait til' you see babe ;)



Kraam!

2008-10-30 @ 16:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0