Hej då Kim!

Ikväll blir det hej-då-fest för Kim som ska åka till Thailand ett halvår för att plugga på distans. Känns lite sorgligt men samtidigt jätteroligt att hon åker och gör nåt annorlunda. Lite avundsjuk för att hon slipper den långa kalla vintern... Men hon missar ju alla varma sköna stickade tröjor, vantar och halsdukar, snygga stövlar och tjocka strumpbyxor och att mysa i soffan med te och tända massor av ljus i mörkret. Så fy skam att va kvar i Sverige är det ändå inte! Håller ni inte med om det? Det är iaf vad jag försöker intala mig! Hoppas ni har en fin fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Kim

Hihi, jag har ju verkligen trånat efter höstkläder och skor. Men det är ganska lätt att motivera sig att låta bli när man vet vad som väntar ;D Det kommer många höstar till och då får du hjälpa mig med höstgarderoben!



Tack för igår, jag hade en alldeles underbar kväll!



Kram!



Ps. Check out my resedagbok =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0