en häst i sovrummet

Jo jag pratade ju om min rensning bland kläderna... Så här ser det ut just nu, hästen som stod i gå-in-garderoben oanvänd har tillfälligt fått flytta ut i sovrummet. Det va så mycket kläder i gå-in-garderoben att man inte såg hästen som stod på sidan, den gick liksom inte att använda för allt bara hängde över den... Men titta, nu är den alldeles full av kläder! Bara Davids kläder kvar i gå-in-garderoben. Jag tycker faktiskt att det är ganska fint att se alla mina kläder, men jag vet inte om älsklingen tycker likadant?! Dessutom har vi ju en varsin garderob i sovrummet som även dem är fulla av kläder. Så det är faktiskt lite för mycket kläder, men bara liiiite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0