Drömresan

Nu har vi bestämt oss för att börja planera och spara till min drömresa. Jag är ju som de flesta av er redan vet adopterad från Indonesien och jag har alltid velat åka tillbaka. Inte för att leta efter föräldrar el syskon, dem har jag ju här och jag älskar min familj. Men jag vill åka för att se hur det ser ut där borta, uppleva kulturen och människorna. Och att få åka med min älskling skulle vara så otroligt härligt, att uppleva det med honom, ett minne för livet! Nu har David redan varit på Bali men det blir ju ändå helt annorlunda att göra detta med mig. Och det va ju ändå typ 5 år el mer sedan han va där med sina vänner...

Så här har vi iaf tänkt det än så länge, att åka bort i ca 3v el en månad, första tiden resa runt och se så mycket som möjligt och sedan avsluta med att bo på ett lyxigt hotell och vila fötterna, och då den sista tiden skulle pappa och Anette komma ner. Sen så avslutar vi resan med att åka till Jakarta en sväng och se barnhemmet som jag kommer från. Där de hämtade mig för länge, länge sedan. Spännande va? Hoppas att pappa och Anette gillar idéen. Och tänk om brorsan kunde hänga med oxå? Vilken dröm det vore!

Kommentarer
Postat av: sandra

åh de lät ju helt underbart...hoppas ni kommer iväg...spännande att få se vart man kommer ifrån :) lycka till!!! kram kram

2008-10-10 @ 11:40:06
URL: http://saha-sahabloggen.blogspot.com
Postat av: madelene

Kan inte du packa ner mig också...låter ju helt underbart....gaaah!

2008-10-10 @ 12:39:16
URL: http://inside.devote.se
Postat av: Sophia

det låter ju helt fantastiskt!!

ja, jag måste göra det... hittar inte viljestyrkan bara!!!



2008-10-10 @ 13:19:05
URL: http://sophiapetite.blogg.se/
Postat av: Malin Wåhlén

Det låter som helt underbart! Tror jag också följer med:) Hoppas verkligen att ni kommer iväg för det är nog som du säger en upplevelse för livet!! Hoppas Jakob och Anette hakar på.

2008-10-10 @ 14:56:41
Postat av: MalinM

Gu vad spännande!! Verkligen jätteroligt! Och jag ser fram emot att få titta på bilder sen, ifrån er resa! Helt klart ett minne för livet! Och vad kul om din pappa och A samt ev brorsan din också skulle åka!! Kram!

2008-10-11 @ 10:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0